Dodany: 2013-01-29 11:25:56

 

Formy reklamy internetowej – trick banner, pop up, pop underTo, czego klienci, użytkownicy wielu serwisów najbardziej nie lubią jest fakt, że niemal w każdym momencie, niezależnie od tego, jaki typ serwisu włączają, kuszeni są kolejnymi reklamami.

 

To fakt, jak twierdzi agencja reklamowa olsztyn – internet rządzi się swoimi prawami, a to oznacza, że nie można mieć za złe witrynom, że w taki sposób zarabiają na swoje utrzymanie. To jednak nie oznacza, że każdy z nas musi znosić ładujące się wciąć reklamy, który zwyczajnie nie chcemy. Jedną z reklam, które zostały uznane za najbardziej irytujące, a także takie, w których doszukiwać się można lekkiego nagrywania się z użytkowników jest reklama typu trick banner. Reklama ta polega mniej więcej na tym, że wysyłane jest okno dialogowe, które imituje prawdziwe okna dialogowe, czy pojawiające się nam w sieci, czy też takie wysyłane przez system, który obsługuje nasz komputer, takie okna dialogowe, często nawet po kliknięciu w czerwony X, czyli guzik, który powinien to okno zamknąć – okazuje się , że przenosi nas do innego okna, które z kolei jest już stroną reklamodawcy.

 

Agencja reklamowa olsztyn wie, że takie triki bardzo irytują internautów, jednak reklamodawca, który płaci swoim mediom, współpracownikom za kliknięcie jest zadowolony, jak i ten, kto udostępnia by zarobić na klikach. Agencja reklamowa olsztyn uważa, że podobnie jest z pop up i pop under czyli reklamami pojawiającymi się jako nowe okna nad otwartym aktywnym oknem i pod nim, co wprowadza zamieszanie w przeglądanych przez nas treściach..

Nick: