Dodany: 2013-01-29 11:18:39

 

Modele dochodowe – CPA, Cost Per Convertion Wśród modeli dochodowych rozliczania się między jakimś portalem, a reklamodawcą jest taki, który bardzo często nie sprawdza się wśród lokalnych mediów, czy bardzo konkretnych, o skupionej tematyce, gdzie użytkownik szuka konkretnych rzeczy.

 

Tym modelem , który się nie sprawdza w takim wypadku jest model cost per action, czy też cost per conversion, czyli rozliczenie reklamy za konkretną czynność, którą wykona użytkownik danego portalu z zamieszczonym przez reklamodawce przekazem. W takich przypadkach agencja reklamowa uważa, że coraz częściej ustala się opłatę za wypełnienie jakiegoś formularza, czy za konkretne ściągnięcie danych, czy też za innego typu czynność, akcję.

 

Model dochodowy, który opiera się na takim systemie opłat to najczęstszy element różnego rodzaju programów afiliacyjnych, które polegają na rozpowszechnianiu przekazów reklamowych swoich klientów w sieci swoich klientów – mediów, posiadaczy stron internetowych. Taka baza – jak twierdzi agencja reklamowa olsztyn – to bardzo dobry sposób na biznes reklamowy w systemie CPA, tylko należy dobrze dobrać swoich klientów obu stron, a więc udostępniających przekaz i tych, którym zależy na udostępnianiu. Agencja reklamowa olsztyn twierdzi, że to jedyny sposób na sukces takiego programu..

Dodaj nowy komentarz do artykułu Modele dochodowe – CPA, Cost Per Convertion
Nick: