Dodany: 2013-01-29 11:17:47

 

Modele dochodowe – CPM, CPV, CPC Dziś w sieci, aby rozliczać się z narzędziami, które oferują nasze przekazy reklamowe – należy przede wszystkim dobrze sprawdzić jaki sposób będzie się nam opłacał. W marketingu internetowym wciąż istnieje masa modeli dochodowych, które polegają na rozliczaniu kampanii reklamowych w mediach, czy innych środkach przekazu.

 

Jednym z takich mediów, który wykorzystują miejsca jak agencja reklamowa olsztyn jest CPM . Cpm to rodzaj rozliczania się bardzo korzystny dla narzędzia, medium, które udostępnia dana reklamą na swoim czy to portalu, czy w serwisie, czy też na blogu. Rozliczenie się na podstawie cpm to rozliczenie polegające na płaceniu przez reklamodawce medium za każdą odsłonę reklamy.

 

Jest to typ zdaniem miejsc jak agencja reklamowa olsztyn – bardzo korzystny, ale i bardzo przewidywalny dla każdego reklamodawcy, bo znając statystyki każdego medium może łatwo obliczyć ile mniej więcej kosztować będzie nas cała kampania przy określonej ilości użytkowników i odsłon w ciągu dnia, miesiąca czy kwartału. Agencja reklamowa olsztyn uważa, że ten system jest bardziej atrakcyjny dla mediów, niż cost per view, czyli płatność za odtworzenie reklamy, czy cost per clic za kliknięcie w banner czy inną formę reklamy..

Dodaj nowy komentarz do artykułu Modele dochodowe – CPM, CPV, CPC
Nick: